BIP

Zespół Szkół Ogólnokształcących

Dadaj – szkolna wycieczka klas IA, IB, IIA, IIC

2017-05-31

Nareszcie nadszedł maj, a dla uczniów naszego gimnazjum maj to miesiąc, w którym wyjeżdżamy na szkolne wycieczki. Nasza odbywała się od 15 do 19 maja. Wyjazd był nagrodą za dobre sprawowanie i pilną naukę.

Na zbiórkę, zaplanowaną na godzinę 06:45, nikt się nie spóźnił i już o 7 wyruszyliśmy w czterogodzinną podróż. W jej trakcie zatrzymaliśmy się w Olsztynku na warsztaty w skansenie i hucie szkła. W skansenie malowaliśmy na szkle ludowe wzory mazurskie i lepiliśmy z gliny. Hutnicy pokazali nam jak wytwarza się wyroby ze szkła.

Do ośrodka, gdzie zostaliśmy zakwaterowani, dotarliśmy około godziny 16. Następnie odbył się apel i zjedliśmy obiadokolację.

We wtorek, od rana do kolacji, mogliśmy korzystać z różnych atrakcji ośrodka Star Dadaj: basenu, kajaków, boisk do siatkówki i piłki nożnej, kortów tenisowych i siłowni pod chmurką, wieczorem odbyła się uczta duchowa, czyli wieczór filmowy. Obejrzeliśmy „183 metry strachu” film w reżyserii Jaume Collet-Serra opowiadający o wyprawie na plażę, która nie zakończyła się dobrze.

W środę bawiliśmy się na dyskotece. Pan Marcin Jagiełło (nasz opiekun) zaprezentował nam prawdziwy talent w byciu DJ. Nie mogło zabraknąć również ogniska. Nie ma to jak pieczone kiełbaski.

Wszystkie atrakcję bardzo się nam podobały, szkoda, że pobyt upłynął tak szybko. Chcielibyśmy zostać tam dłużej, jednak szkoła wzywała, a rodzice zaczynali już tęsknić.

Na piątkowe popołudnie zaplanowany był seans w planetarium w Olsztynie i powrót do domu. Niestety, z powodu opóźnienia autokaru, ledwo zdążyliśmy na atrakcje. Droga ze stolicy Warmii i Mazur zajęła nam 3 godziny. W jej trakcie zatrzymaliśmy się coś zjeść. Około godziny 20 dotarliśmy do Komorowa.

Wszyscy będą ją też miło wspominać. Gdybyśmy mogli pojechać tam jeszcze raz, z pewnością nikt by się nad tym nie zastanawiał.